Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR264886
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR264886/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Bezwaarschriften personeelsaangelegenheden
Geldend van 01-01-2006 t/m 31-12-2019
Intitulé
Bezwaarschriften personeelsaangelegenhedenBezwaarschriften personeelsaangelegenheden
Artikel 23:1:1:1 Van toepassing verklaren verordening
Er is een bezwarencommissie personeelsaangelegenheden.
Voor wat betreft de procedurele behandeling van bezwaarschriften personeelsaangelegenheden is de “Verordening commissie bezwaarschriften gemeente Utrechtse Heuvelrug 2006” van overeenkomstige toepassing.
Artikel 23:1:1:2 Samenstelling commissie
De samenstelling van de bezwarencommissie personeelsaangelegenheden is als volgt:
- a
een lid en een plaatsvervanger, aan te wijzen door de werknemersdelegatie in de commissie voor georganiseerd overleg, niet zijnde een ambtenaar van de gemeente Utrechtse Heuvelrug of een vakbondsadviseur van de lokale commissie voor georganiseerd overleg;
- b
een lid en een plaatsvervanger, aan te wijzen door het bestuursorgaan, niet zijnde een bestuurder of ambtenaar van de gemeente Utrechtse Heuvelrug;
- c
een lid en een plaatsvervanger, aan te wijzen door de leden, bedoeld in het eerste lid 1, onder a en b;
- d
een secretaris, aangewezen door het bestuursorgaan.
De voorzitter van de commissie wordt aangewezen door en uit de leden, bedoeld in het eerste lid.
De secretaris kan aan de besprekingen deelnemen, maar heeft geen stemrecht.
Artikel 23:1:1:3 Wijze van behandeling
De commissie dient elke zaak voltallig te behandelen.
Op verzoek van de commissie kunnen informanten of deskundigen worden gehoord; de commissie kan ook schriftelijk inlichtingen inwinnen.
De zittingen van de commissie zijn niet openbaar.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl