Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR605850
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR605850/1
Regeling vervallen per 28-12-2018
Wijziging van de Verordening op de heffing en de invordering van leges 2018 (eerste wijziging)
Geldend van 28-12-2017 t/m 27-12-2018
Intitulé
Wijziging van de Verordening op de heffing en de invordering van leges 2018 (eerste wijziging)Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Valkenburg aan de Geul;
gezien het collegevoorstel van 19 december 2017 inzake de eerste wijziging van de Legesverordening 2018;
gelet op artikel 10 van de Legesverordening 2018;
besluit vast te stellen de Wijziging van de Verordening op de heffing en de invordering van leges 2018 (eerste wijziging).
Artikel 1
De navolgende onderdelen van de tarieventabel behorende bij de Legesverordening 2018 worden als volgt gewijzigd:
- A.
In Titel 1, Hoofdstuk 2 wordt onderdeel 1.2.7 toegevoegd: voor een bezorging van de in de onderdelen 1.2.1 tot en met 1.2.5 genoemde documenten op een adres binnen Nederland, worden de in die onderdelen genoemde leges vermeerderd met een bedrag van € 15,00.
- B.
In Titel 1, Hoofdstuk 2 wordt onderdeel 1.2.8 toegevoegd: van een vervangende Nederlandse identiteitskaart € 29,00
- C.
In Titel 1, Hoofdstuk 3 wordt onderdeel 1.3.1 vervangen door: Het tarief bedraagt voor het in behandeling nemen van een aanvraag tot het afgeven, vernieuwen of omwisselen van een rijbewijs € 39,40
- D.
In Titel 1, Hoofdstuk 4 wordt onderdeel 1.4.2.1 vervangen door: tot het verstrekken van gegevens, per verstrekking € 13,20
Artikel 2 Inwerkingtreding en citeertitel
- 1.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van bekendmaking.
- 2.
De datum van ingang van de heffing is 1 januari 2018.
- 3.
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Eerste wijzigingsbesluit Legesverordening 2018’.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Valkenburg aan de Geul van 19 december 2017.
L.T.J.M. Bongarts dr. J.J. Schrijen
algemeen directeur/gemeentesecretaris burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl