Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627205
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627205/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Weert houdende regels omtrent mandaat wet basisregistratie adressen en gebouwen (Mandaatbesluit uitvoering Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Weert 2019)
Geldend van 01-09-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Weert houdende regels omtrent mandaat wet basisregistratie adressen en gebouwen (Mandaatbesluit uitvoering Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Weert 2019)Burgemeester en wethouders van Weert;
gelet op artikel 10:3, eerste lid, van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 3 van de Verordening straatnaamgeving en nummering (adressen) gemeente Weert;
besluiten:
Artikel 1. Aanwijzing ambtenaren
-
1. Als ambtenaar belast met het afbakenen van panden en verblijfsobjecten en het benoemen en afbakenen van standplaatsen en ligplaatsen, zoals bedoeld in artikel 6 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen en artikel 3 van de Verordening straatnaamgeving en nummering (adressen) gemeente Weert, is aangewezen: de BAG beheerder.
-
2. Als ambtenaar belast met het nemen van besluiten tot het vaststellen van nummeraanduidingen, zoals bedoeld in artikel 6 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen en artikel 3 van de Verordening straatnaamgeving en nummering (adressen) gemeente Weert, is aangewezen: de BAG beheerder.
-
3. Als ambtenaar belast tot het opstellen van ‘ambtelijke verklaringen’, niet zijnde verklaringen als bedoeld in lid 6, is aangewezen: de BAG beheerder.
-
4. Als ambtenaar belast met het vaststellen van de definitieve geometrie van panden en verblijfsobjecten, zoals bedoeld in artikel 8 van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen, is aangewezen: de landmeetkundige medewerkers van ECGeo.
-
5. Als ambtenaar bevoegd tot het opmaken van een document van constatering zoals bedoeld in art. 10 van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen, is aangewezen: Handhavers van de afdeling Vergunning, Toezicht en Handhaving van de gemeente Weert en de landmeetkundige medewerkers van ECGeo.
Artikel 2. Overige bepalingen
De algemene mandaatregels van de gemeente Weert zijn van toepassing.
Artikel 3. Inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Dit besluit treedt in werking op 1 september 2019, met gelijktijdige intrekking van de beheersregeling BAG d.d. 26-2-2019.
-
2. Dit besluit wordt aangehaald als: Mandaatbesluit uitvoering Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Weert 2019.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 20 augustus 2019
De secretaris,
B. Brinkman
De Burgemeester,
A.A.M.M. Heijmans
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl