Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar

Geldend van 02-03-2019 t/m heden

Intitulé

Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar

Het bestuur van de Werkorganisatie Druten-Wijchen,

gelet op artikel 5 van de gemeenschappelijke regeling Werkorganisatie Druten-Wijchen,

gelet op het bepaalde in artikel 231 en 232 van de Gemeentewet,

gelet op het bepaalde in artikel 1 van de Wet waardering onroerende zaken,

Besluit:

I

aan te wijzen als:

  • 1.

    heffingsambtenaar voor de gemeente Druten en de gemeente Wijchen, zoals bedoeld in artikel 231, tweede lid, onder b van de Gemeentewet:

    • -

      de coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen optredende als het in de Gemeenschappelijke Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;

    • -

      de heer R.B.G. van Orsouw;

    • -

      mevrouw M.F.A.J. van der Sluijs-Cornelissen.

  • 2.

    invorderingsambtenaar voor de gemeente Druten en de gemeente Wijchen, zoals bedoeld in artikel 231, tweede lid, onder c van de Gemeentewet:

    • -

      de coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen optredende als het in de Gemeenschappelijke Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;

    • -

      de heer R.B.G. van Orsouw;

    • -

      mevrouw M.F.A.J. van der Sluijs-Cornelissen.

  • 3.

    ambtenaar voor de gemeente Druten en de gemeente Wijchen, zoals bedoeld in artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken:

    • -

      de coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen optredende als het in de Gemeenschappelijke Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;

II

Het aanwijzingsbesluit d.d. 8 januari 2018 wordt ingetrokken.

III

Dit besluit treedt in werking op de eerste dag na bekendmaking.

Bezwaar

Binnen zes weken kunt u en andere belanghebbenden tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het bestuur van de Werkorganisatie Druten-Wijchen. De termijn van zes weken begint te lopen op de dag nadat dit besluit is verzonden. Het bezwaarschrift moet u ondertekenen en tenminste bevatten:

  • -

    naam en adres van de indiener;

  • -

    telefoonnummer en/of emailadres van de indiener;

  • -

    datum van het bezwaarschrift;

  • -

    omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;

  • -

    de gronden van het bezwaar.

Uw bezwaar stuurt u naar de Werkorganisatie Druten-Wijchen, team bestuurlijk juridische zaken, postbus 9000, 6600 HA Wijchen.

Hebt u of een andere belanghebbende er een spoedeisend belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet u sturen naar de Rechtbank Gelderland, Afdeling bestuursrecht, t.a.v de voorzieningenrechter, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Als u een dergelijk verzoek indient moet u bij de burgemeester van de gemeente Wijchen ook een bezwaarschrift indienen. Een kopie van dit bezwaarschrift moet u bij het verzoek om een voorlopige voorziening meesturen. Voor de behandeling van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierecht betalen.

U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening vragen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.

Ondertekening

Aldus besloten op 18 februari 2019,

het bestuur van de Werkorganisatie Druten-Wijchen,

mr. drs. A.J.E.M. Buise-Jansen

secretaris

mr. J.Th.C.M. Verheijen

voorzitter