Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622179
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622179/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente West-Betuwe houdende regels omtrent bezwarencommissie personele aangelegenheden Regeling Bezwarencommissie personele aangelegenheden gemeente West Betuwe
Geldend van 12-03-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente West-Betuwe houdende regels omtrent bezwarencommissie personele aangelegenheden Regeling Bezwarencommissie personele aangelegenheden gemeente West BetuweHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente West Betuwe
besluit:
- •
Voor zover het hun bevoegdheden betreft;
- •
gelet op de bepalingen van de Algemene wet bestuursrecht, de Gemeentewet en de Car-Uwo;
- •
na verkregen overeenstemming van het BGO West Betuwe d.d 21 januari 2019;
tot het vaststellen van de navolgende regeling
Regeling Bezwarencommissie personele aangelegenheden gemeente West Betuwe
Artikel 1. Instelling commissie
-
1. Er is een bezwarenadviescommissie personeelsaangelegenheden ter voorbereiding van de beslissing op ingediende bezwaren tegen besluiten van het bestuursorgaan op het gebied van de rechtspositie van personeel dat is aangesteld op grond van de CAR.
Artikel 2. Samenstelling van de commissie
-
1. De commissie bestaat uit een voorzitter en ten minste twee leden (1 lid wordt benoemd namens de werkgever, 1 lid wordt benoemd namens de werknemers, deze 2 samen kiezen een onafhankelijk voorzitter).
-
2. De voorzitter en de leden worden door het college benoemd, geschorst en ontslagen.
-
3. De commissie wijst ten minste één van haar leden aan als plaatsvervangend voorzitter.
-
4. De voorzitter en de leden van de commissie kunnen geen deel uitmaken van of werkzaam zijn onder verantwoordelijkheid van het college van de gemeente West Betuwe.
-
5. Het college wijst een adviseur/secretaris van de commissie aan.
Artikel 3. Intrekking, inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Deze regeling treedt in werking op 1 januari 2019.
-
2. Deze regeling kan worden aangehaald als: "Regeling Bezwarencommissie personele aangelegenheden gemeente West Betuwe".
Ondertekening
Aldus vastgesteld d.d. 8 januari 2019.
Namens het college van de gemeente West Betuwe,
de burgemeester,
H.W.C.G. Keereweer
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl