Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR100974
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR100974/2
Regeling vervallen per 01-06-2011
Actualisering van de aanwijzingsbesluiten van de heffings- en invorderingsambtenaar
Geldend van 01-06-2011 t/m 31-05-2011
Intitulé
Actualisering van de aanwijzingsbesluiten van de heffings- en invorderingsambtenaarHet college van burgemeester en wethouders van Westland;
Gelet op artikel 2.1 van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Westland;
besluit:
Artikel 1
-
a. de teamleider belastingen en bij diens afwezigheid de teamleider Financiële administratie en Informatievoorziening aan te wijzen als gemeenteambtenaar:
- 1.
belast met de heffing van gemeentelijke belastingen als bedoeld in
artikel 231, tweede lid, onderdeel b, van de Gemeentewet;
- 2.
belast met de invordering van gemeentelijke belastingen als bedoeld in
artikel 231, tweede lid, onderdeel c, van de Gemeentewet;
- 3.
belast met de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken als bedoeld in
artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken;
- 1.
-
b. Het aanwijzingsbesluit van 15 december 2009 in te trekken met ingang van 1 januari 2011;
-
c. Te bepalen dat de aanwijzingsbesluiten van toepassing blijven op de belastbare feiten die zich vóór 1 januari 2011 hebben voorgedaan;
-
d. Dit besluit na bekendmaking in werking te laten treden op 1 januari 2011.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl