Regeling vervallen per 06-01-2014

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 01-01-2010 t/m 05-01-2014

Intitulé

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

De raad van de gemeente Wijchen;

Gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens;

gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 22 september 2009;

besluit

vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

  • 1.

    Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2.

    Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b en 62 van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 1 juli 2006 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op 1 januari 2010.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van 3 december 2009.
De griffier, De voorzitter,