Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR51261
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR51261/1
Regeling vervallen per 04-05-2018
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar
Geldend van 05-10-2010 t/m 03-05-2018 met terugwerkende kracht vanaf 01-10-2010
Intitulé
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaarHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Winsum;
gelet op artikel 231 van de Gemeentewet en op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
b e s l u i t :
met ingang van 1 oktober 2010 aan te wijzen als invorderingsambtenaar bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet:
mevrouw C.F.M. Veltman, medewerker belastingen en WOZ,
en als diens plaatsvervanger:
mevrouw Y. Visser, medewerker Comptabiliteit.
Genoemde personen zijn op grond van artikel 255, juncto artikel 231, tweede lid, onderdeel c tevens aangewezen voor de verlening van kwijtschelding.
Het aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar van 8 februari 2002 wordt ingetrokken per 1 oktober 2010.
Winsum, 5 oktober 2010.
Burgemeester en wethouders voornoemd,
M.A.P. Michels, burgemeester
drs. R.J. Bolt, secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl