Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607581
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607581/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Zevenaar
Geldend van 27-01-2018 t/m 31-12-2019
Intitulé
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente ZevenaarDe raad van de gemeente Zevenaar;
gelezen het voorstel van de griffier en de burgemeester
gehoord de Raadsgroep herindeling;
gelet op titel III van de Ambtenarenwet;
Besluit: vast te stellen Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Zevenaar
Besluit:
- 1.
De huidige arbeidsvoorwaardenregelingen voor het gemeentelijke personeel, vastgelegd in de Zevenaarse Arbeidsvoorwaardenregeling, over te nemen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;
- 2.
Dit besluit treedt in werking op de dag volgend op die van zijn bekendmaking;
- 3.
Dit besluit wordt aangehaald als “Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Zevenaar
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare vergadering van de raad van de gemeente Zevenaar, gehouden op 2 januari 2018
De griffier,
De voorzitter,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl