Regeling vervallen per 01-01-2020

Regeling openbaarmaking nevenfuncties bij de gemeente Zoeterwoude

Geldend van 01-06-2007 t/m 31-12-2019

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties bij de gemeente Zoeterwoude

Regeling openbaarmaking nevenfuncties bij de gemeente Zoeterwoude

Grondslag: artikel 15:1elid Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling en de Uitwerkingsovereekomst (CAR/UWO)

Artikel 1

Deze regeling is van toepassing op de functies van (adjunct)gemeentesecretaris.

Artikel 2

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voorzover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de (adjunct)gemeentesecretaris.

Artikel 3

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden in het gemeentehuis ter inzage te leggen.

Artikel 4

De opgave vermeldt:

  • a.

    de hoofdfunctie

  • b.

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden

  • c.

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden

  • d.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen

Artikel 5

De (adjunct)gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden.

Artikel 6

Deze regeling treedt in werking met ingang van 1 juni 2007.

Ondertekening

Zoeterwoude,
Burgemeester en wethouders voornoemd 15 mei 2007
de secretaris,
W.A.M. Zoetemelk-van der Hulst
de burgemeester,
E.G.E.M. Bloemen