Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR603709
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR603709/1
Beleidsregel van de gemeenteraad van de gemeente Brunssum houdende Evenementenbeleid deel I: Het beleidskader
Geldend van 23-11-2017 t/m heden
Intitulé
Beleidsregel van de gemeenteraad van de gemeente Brunssum houdende Evenementenbeleid deel I: Het beleidskaderDe gemeenteraad van de gemeente Brunssum maakt bekend dat zij in haar vergadering van 7 november 2017 het “Evenementenbeleid deel I: het beleidskader” heeft vastgesteld.
Het beleidskader gaat over een terugblik, een analyse en een vooruitblik in de vorm van een missie, visie en strategie. Uiteindelijk volgen concrete meetbare actiepunten om de doelen te bereiken. Het betreft het richtinggevend kader over:
- ●
Wat de gemeente Brunssum wil op het gebied van evenementen en wat de gemeente gaat doen om de doelen te bereiken.
- ●
De rol van de gemeente op het gebied van evenementen
- ●
Het gebruik en de uitrusting van diverse evenementenlocaties.
Het volledige eerste deel van het evenementenbeleid is te raadplegen in de bijlage.
Het tweede deel van het evenementenbeleid, het toetskader, wordt nog interactief teruggekoppeld met alle betrokken partijen, waarna ook voor dit deel van het beleid de politieke besluitvorming volgt.
Inwerkingtreding
Het “Evenementenbeleid deel I: het beleidskader” treedt in werking daags na deze bekendmaking
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl