Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR640305
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR640305/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Brunssum houdende regels omtrent vaststelling van de aanwijzingsbesluiten informatiebeheer (Aanwijzingsbesluiten informatiebeheer Brunssum)
Geldend van 14-05-2020 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2020
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Brunssum houdende regels omtrent vaststelling van de aanwijzingsbesluiten informatiebeheer (Aanwijzingsbesluiten informatiebeheer Brunssum)Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Brunssum;
in de hoedanigheid van zorgdrager voor de archiefbescheiden op basis van artikel 30 van de Archiefwet 1995; gelet op artikelen 31 en 32, derde lid, van de Archiefwet 1995 en artikel 3a van het Archiefbesluit 1995;
besluit:
- I.
als gemeentearchivaris aan te wijzen: de door het bestuur van het Historisch Centrum Limburg aangewezen gemeentearchivaris van Heerlen;
- II.
als archiefbewaarplaats aan te wijzen: de door het bestuur van het Historisch Centrum Limburg aangewezen archiefbewaarplaats van Heerlen;
- III.
dat dit besluit in werking treedt de dag na haar bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2020 en wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluiten informatiebeheer Brunssum
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van Brunssum op 6 mei 2020
Burgemeester,
Secretaris,
Belanghebbenden kunnen tegen dit besluit binnen zes weken na de dag van publicatie een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Brunssum, postbus 250 Postbus 250, 6440 AG Brunssum. Een bezwaarschrift schorst de werking van het besluit niet.
Belanghebbenden kunnen bij de voorzieningenrechter van Rechtbank Limburg, Postbus 1988, 6201 BZ Maastricht, verzoeken een voorlopige voorziening te treffen indien onverwijlde spoed, gelet op de betrokken belangen, dat vereist. Voorwaarde is dat u ook een bezwaarschrift hebt ingediend.
Het bezwaarschrift moet worden ondertekend en moet ten minste bevatten:
- •
de naam en het adres van de indiener;
- •
de datum waarop u het bezwaarschrift schrijft;
- •
een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht, en
- •
de reden(en) waarom u het niet eens bent met het besluit.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl