Regeling vervallen per 18-04-2018

Besluit van de teammanagers van de gemeente Lingewaard houdende regels omtrent ondermandaat Ondermandaatbesluit Lingewaard 2017-2

Geldend van 20-12-2017 t/m 17-04-2018

Intitulé

Besluit ondermandaat, ondervolmacht en ondermachtiging gemeente lingewaard 2017

De teammanager van het team Communicatie en Personeel en Organisatie;

De teammanager van het team Informatievoorziening;

De teammanager van het team Facilitaire Zaken en Bestuurs- en Managementondersteuning

De teammanager van het team Financiën, Inkoop en Juridische Zaken;

De teammanager van het team Ruimtelijk Beleid;

De teammanager van het team Projectrealisatie;

De teammanager van het team Sociaal Beleid;

De teammanager van het team Klant Contact Centrum;

De teammanager van het team Werk & Inkomen;

De teammanager van het team WMO/Jeugd;

De teammanager van het team Openbare Ruimte en Vastgoed;

De teammanager van het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving;

De teammanager van het team Technisch Wijkbeheer;

gelet op het Mandaatbesluit Lingewaard 2017-2;

gelet op het bepaalde in de Gemeentewet en hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb);

Overwegende dat:

  • -

    mandaatgever bij besluit van 12 december 2017 bevoegdheden aan de teammanagers hebben gemandateerd, alsmede volmachten en machtigingen hebben verleend;

  • -

    de teammanagers de instemming hebben van mandaatgever om ondermandaat, ondervolmacht en ondermachtiging te verlenen ter zake een of meerdere bevoegdheden zoals opgenomen in het mandaatregister;

Besluiten:

  • 1.

    ondermandaten, ondervolmachten en ondermachtigingen te verlenen aan medewerkers voor zover dit uitdrukkelijk is aangegeven in de kolom “Instemming ondermandaat” van het mandaatregister behorende bij het Mandaatbesluit Lingewaard 2017-2;

  • 2.

    het Ondermandaatbesluit Lingewaard 2017-1 in te trekken.

    Dit besluit treedt in werking op de dag van bekendmaking.

    Dit besluit wordt aangehaald als: “Ondermandaatbesluit Lingewaard 2017-2”.

Ondertekening

Bemmel d.d. 20 december 2017
De teammanager van het team Communicatie en Personeel & Organisatie,
Dhr. P. Stunnenberg
De teammanager van het team Informatievoorziening,
Mw. L. van der Horst-Schoonderwoerd
De teammanager van het team Facilitaire Zaken en Bestuurs- en Managementondersteuning,
Dhr. M. Braam
De teammanager van het team Financiën, Inkoop en Juridische Zaken,
Dhr. M. Leenders
De teammanager van het team Ruimtelijk Beleid,
Dhr. M. Reijnen
De teammanager van het team Projectrealisatie,
Dhr. H. Koers
De teammanager van het team Sociaal Beleid,
Mw. J. de Wit
De teammanager van het team Klant Contact Centrum,
Dhr. P. Kemperman
De teammanager van het team Werk & Inkomen,
Mw. M. Bruin
De teammanager van het team WMO/Jeugd,
Dhr. R. Schoonwater
De teammanager van het team Openbare Ruimte en Vastgoed,
Dhr. T. Pruijn
De teammanager van het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving,
Mw. H. Vogel
De teammanager van het team Technisch Wijkbeheer,
Dhr. B. van Diek