Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR632478
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR632478/1
Besluit van de burgemeester van de gemeente Medemblik houdende regels omtrent cameratoezicht inzet in Opperdoes
Geldend van 31-12-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van de burgemeester van de gemeente Medemblik houdende regels omtrent cameratoezicht inzet in OpperdoesDe burgemeester maakt op grond van artikel 3:42 Algemene wet bestuursrecht bekend dat hij cameratoezicht inzet in Opperdoes.
De burgemeester van de gemeente Medemblik besluit:
- 1.
tot het instellen van cameratoezicht op 31 december 2019 op de locatie Gouw Opperdoes;
- 2.
dat het cameratoezicht wordt ingezet:
op 31 december 2019 vanaf 10.00 uur tot het moment dat alle activiteiten zijn afgelopen;
- 3.
dat dit besluit tot het instellen van cameratoezicht bekendgemaakt zal worden door middel van een officiële publicatie, via media en bebording;
- 4.
dat dit besluit in werking treedt de dag na publicatie daarvan.
De bevoegdheid voor de inzet van cameratoezicht is ontleend aan artikel 151c Gemeentewet en artikel 2:77 Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Medemblik. Het besluit van de burgemeester dateert van 2 december 2019.
Dit besluit ligt voor een ieder ter inzage op het gemeentehuis van Medemblik (Dick Ketlaan 21 Wognum). Voor vragen of het maken van een afspraak voor inzage kunt u contact opnemen met mevrouw T. Elstgeest te bereiken via het telefoonnummer (0229) 85 60 00.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl