Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715743
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR715743/1
Besluit tot vervanging van archiefbescheiden Gemeenschappelijke regeling Peelgemeenten
Geldend van 20-02-2024 t/m heden
Intitulé
Besluit tot vervanging van archiefbescheiden Gemeenschappelijke regeling PeelgemeentenHet Dagelijks bestuur van het openbaar lichaam Gemeenschappelijke regeling Peelgemeenten als zorgdrager:
Gelet op:
- •
artikel 7 van de Archiefwet.
Besluit:
Artikel 1 Vervanging en digitale reproducties
-
1. Over te gaan tot vervanging door digitale reproducties van de vanaf 1 januari 2024 ontvangen of intern vervaardigde analoge archiefbescheiden, waarna deze analoge exemplaren worden vernietigd.
-
2. Reproductie geschiedt op de wijze zoals omschreven in het Handboek Vervanging Archiefbescheiden Gemeenschappelijke regeling Peelgemeenten, dat als bijlage 1 behorende tot dit besluit is bijgevoegd.
Artikel 2 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de dag van bekendmaking van dit besluit in het publicatieblad van de Gemeenschappelijke regeling Peelgemeenten.
Bezwaar
Als u het niet eens bent met dit besluit kunt u bezwaar maken. Overweegt u een bezwaarschrift in te dienen dan verzoeken wij u om eerst contact met ons op te nemen voor een toelichting op het besluit. Indien u dan nog bezwaren hebt, zendt een bezwaarschrift aan het Dagelijks bestuur.
Dit bezwaarschrift stuurt u binnen zes weken na publicatie van dit besluit naar: het Dagelijks bestuur van de Gemeenschappelijke regeling Peelgemeenten, Postbus 3, 5750 AA Deurne. In het bezwaarschrift moeten ten minste zijn vermeld:
-
• Uw naam en adres
-
• Een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt
-
• De reden(en) waarom u het niet eens bent met de beslissing
-
• De datum waarop u het bezwaarschrift geschreven heeft
-
• Uw handtekening
Daarnaast verzoeken wij u om in het bezwaarschrift een telefoonnummer en e-mailadres te vermelden.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door het Dagelijks bestuur op 18 januari 2024.
De voorzitter,
Mevrouw mr. W.C.P. Steeghs
De secretaris,
Mevrouw C.L.C. Verberne MBA
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl