Aanwijzingsbesluit secretaris bezwaarschriftencommissie gemeente Renkum 2024

Geldend van 24-01-2024 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2024

Intitulé

Aanwijzingsbesluit secretaris bezwaarschriftencommissie gemeente Renkum 2024

Het college van burgemeester en wethouders van gemeente Renkum;

gelet op: artikel 4 van de Verordening commissie bezwaarschriften en artikel 4 van de Regeling Hoorcommissie Sociale Wetgeving;

overwegende dat ingevolge het Mandaatbesluit gemeente Renkum 2024, vastgesteld op 5 december 2023, aan de gemeentesecretaris is gemandateerd om de secretaris voor de bezwaarschriftencommissie aan te wijzen.

Artikel 1 Aanwijzingsbesluit

  • 1.

    Besluit aan te wijzen als secretaris van de commissie voor de bezwaarschriften (algemene kamer):

    • Mevrouw drs. J. Tiecken

  • 2.

    Besluit aan te wijzen als secretaris van de hoorcommissie sociale wetgeving:

    • Mevrouw drs. J. Tiecken

    • De heer mr. S. Gerritsen

Artikel 2 inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking de dag van bekendmaking op overheid.nl en werkt terug tot en met 1 januari 2024.

Ondertekening

Aldus besloten op 19 januari 2024 te Oosterbeek.

Namens het college van burgemeester en wethouders,

de secretaris,

M.J.J. Wagener

Indien u het met deze beslissing niet eens bent, kunt u binnen zes weken na de datum waarop dit besluit aan u is bekend gemaakt schriftelijk bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek bezwaar maken. Uw bezwaarschrift dient door u te worden ondertekend en dient ten minste te bevatten (art. 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht):

a. uw naam en adres;

b. de dagtekening;

c. een omschrijving van het besluit waartegen uw bezwaarschrift is gericht;

d. de gronden van uw bezwaar.