Regeling vervallen per 01-09-2022

Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

Geldend van 08-09-2016 t/m 31-08-2022

Intitulé

Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Zutphen,

gelet op artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;

b e s l u i t :

  • 1.

    de navolgende functionarissen aan te wijzen:

    • a.

      als informatiebeheerder: de teamleider Publiekszaken, en als plaatsvervangend informatiebeheerder: de teamleider Veiligheid;

    • b.

      als beveiligingsbeheerder: de interne adviseurs van team IenA, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • c.

      als privacybeheerder: de functionaris gegevensbescherming van team Control, en als plaatsvervangend privacybeheerder: de back-office medewerkers van team Publiekszaken;

    • d.

      als systeembeheerder: de medewerkers van team IenA, cluster Automatisering, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • e.

      als toezichthouder: de medewerkers van team VenH, cluster Toezicht en Handhaving en de medewerkers van team Publiekszaken, waarbij zij elkaar onderling vervangen

    • f.

      als controller informatiebeveiliging: de concerncontroller, en als plaatsvervangend controller informatiebeveiliging: de teamleider Control;

  • 2.

    dat dit besluit in werking treedt op de dag na de datum van bekendmaking;

  • 3.

    dat dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016.

Ondertekening

Aldus besloten op 9 augustus 2016.
Het college van burgemeester en wethouders,
de burgemeester, de secretaris,
C.Abbenhues B. Janssen