Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR609291
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR609291/2
Regeling vervallen per 16-03-2022
Besluit van het dagelijks bestuur van de bestuurscommissie van stadsdeel Nieuw-West houdende regels omtrent NIEUW-WEST - mandaat stadsdeel Nieuw-West Algemeen Mandaatbesluit stadsdeel Nieuw-West
Geldend van 07-09-2018 t/m 19-10-2020 met terugwerkende kracht vanaf 21-03-2018
Intitulé
Besluit van het dagelijks bestuur van de bestuurscommissie van stadsdeel Nieuw-West houdende regels omtrent NIEUW-WEST - mandaat stadsdeel Nieuw-West Algemeen Mandaatbesluit stadsdeel Nieuw-WestHet dagelijks bestuur van de bestuurscommissie van stadsdeel Nieuw-West besluit:
- 1.
het Mandaatbesluit algemeen bestuur aan dagelijks bestuur stadsdeel Nieuw-West, d.d. 27 maart 2014, laatst gewijzigd bij besluit van 6 december 2017 en het daarbij behorende het Mandaatregister van AB naar DB in te trekken;
- 2.
Het Algemeen ondermandaatbesluit dagelijks bestuur-organisatie stadsdeel Nieuw-West 2015, laatstelijk gewijzigd bij besluit van 27 juni 2017 en het daarbij behorende Ondermandatenregister in te trekken;
- 3.
Het Algemeen Mandaatbesluit stadsdeel Nieuw-West en het daarbij behorende Mandatenregister van stadsdeel Nieuw-West zoals opgenomen in de bijlage vast te stellen;.
- 4.
Dat de onder 1, 2 en 3 genoemde besluiten inwerkingtreden op de dag na bekendmaking en terugwerken tot en met 21 maart 2018.
Algemeen Mandaatbesluit stadsdeel Nieuw-West
Het dagelijks bestuur en de voorzitter van de bestuurscommissie van stadsdeel Nieuw-West, ieder voor zover het hun bevoegdheid betreft,
Overwegende dat,
de Gemeenteraad op 30 november 2017 de Verordening op het lokaal bestuur in Amsterdam (de Verordening) heeft vastgesteld met de daarbij behorende bijlage 2 (Takenlijst) en bijlage 3 (Bevoegdhedenregister), welke in werking is getreden op 21 maart 2018;
de Gemeenteraad op 30 november 2017 de Verordening op de bestuurscommissies met de daarbij behorende bijlage 2 (Takenlijst) en bijlage 3 (Bevoegdhedenregister) heeft ingetrokken met ingang van 21 maart 2018;
ingevolge artikel 9 van de Verordening alle bevoegdheden zoals gegeven in bijlage 3, het Bevoegdhedenregister, zijn opgedragen aan het dagelijks bestuur of de voorzitter van de bestuurscommissies;
ingevolge artikel 42 lid 1 van de Verordening de leden van het dagelijks bestuur die waren benoemd op grond van de Verordening op de bestuurscommissies, worden benoemd tot waarnemers, totdat het college de leden van het dagelijks bestuur benoemt op grond van de Verordening;
ingevolge artikel 42 lid 2 van de Verordening de taken en bevoegdheden worden opgedragen aan de waarnemers en hun eventuele vervangers;
ingevolge artikel 42 lid 3 van de Verordening de waarnemers en hun eventuele vervangers ondermandaat kunnen verlenen;
het voor een continue en ongestoorde bedrijfsvoering van belang is om van deze bevoegdheid gebruik te maken;
Gelet op artikel 42 lid 3 van de Verordening op het lokaal bestuur in Amsterdam, de Algemene wet bestuursrecht Titel 10.1 en het Burgerlijk Wetboek Boek 3 Titel 3;
besluiten:
- I.
(Onder)mandaat, machtiging en volmacht te verlenen aan de functionarissen genoemd in de laatste kolom van het bij dit besluit bijbehorende Mandatenregister;
- II.
dat de Algemene bepalingen en beperkingen in het Mandatenregister gelden ten aanzien van de genoemde functionarissen;
- III.
dat dit besluit in werking treedt op de eerste dag na bekendmaking en terugwerkt tot en met 21 maart 2018.
Ondertekening
Het dagelijks bestuur van de bestuurscommissie van stadsdeel Nieuw-West,
…………………………………
Mevrouw E.J.M. Plasmeijer,
stadsdeelsecretaris
……………………………………
de heer A. Baâdoud,
waarnemend voorzitter
De waarnemend voorzitter van de bestuurscommissie van stadsdeel Nieuw-West,
………………………………….
de heer A. Baâdoud
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl