Regeling vervallen per 01-01-2020

Regeling openbaarmaking nevenfuncties bij de gemeente Heemskerk

Geldend van 01-05-2007 t/m 31-12-2019

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties bij de gemeente Heemskerk

Artikel 1

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

  • 1.

    secretaris en adjunct-secretaris

  • 2.

    afdelingshoofd

  • 3.

    bureauhoofd.

Artikel 2

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de medewerker die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden in het gemeentehuis ter inzage te leggen, alsmede publicatie op inter- en intranet.

Artikel 4

De opgave vermeldt:

  • 1.

    de hoofdfunctie

  • 2.

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden

  • 3.

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden

  • 4.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen

Artikel 5

De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de medewerkers die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

Artikel 6

Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Regeling openbaarmaking nevenfuncties bij de gemeente Heemskerk’ en treedt in werking met ingang van 1 mei 2007.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van burgemeester en wethouders op 27 maart 2007.