Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR10900
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR10900/1
Regeling vervallen per 22-09-2016
Ondermandaatbesluit Inkoopprocedures Stadsbeheer
Geldend van 11-12-2008 t/m 21-09-2016
Intitulé
Ondermandaatbesluit Inkoopprocedures StadsbeheerOverwegende dat het om organisatorische redenen en uit een oogpunt van efficiency gewenst is om substitutie te verlenen aan bureauhoofden tot het nemen van inkoopbeslissingen tot € 50.000 en aan met name genoemde medewerkers tot € 5000;
Gelet op de matrix inkoopprocedures Inkoopbeleid Gemeente Hoorn, die deze mogelijkheid biedt voor onderhandse aanbesteding, enkelvoudige uitnodiging en opdrachtformulier/-bestelbon;
Besluit:
1.
substitutie te verlenen aan de bureauhoofden van het Beleid- en bedrijfsbureau, het Ingenieursbureau, het bureau Groen&Reiniging, het bureau Riolering&Wegen en het bureau Wijkzaken tot het nemen van inkoopbeslissingen tot € 50.000 in bovenvermelde procedures;
2.
substitutie te verlenen aan de heren P. Geerligs, J.H.E. de Klerk, J. Knoeff en L. Zwart, medewerkers van de afdeling Stadsbeheer, tot het nemen van inkoopbeslissingen tot € 5.000 in bovenvermelde procedures;
3.
substitutie te verlenen aan de heer D.W. Uiterloo, medewerker van de afdeling Stadsbeheer, tot het nemen van inkoopbeslissingen tot € 5.000 in de procedure opdrachtformulier/-bestelbon.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl