Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR460191
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR460191/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Beleidsregels maaltijdvergoedingen 2017
Geldend van 01-08-2017 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 01-07-2017
Intitulé
Beleidsregels maaltijdvergoedingen 2017Burgemeester en wethouders van Krimpenerwaard;
gelet op
- ·
de instemming in de commissie voor Georganiseerd Overleg d.d. 29 mei 2017;
- ·
artikel 1:4:1 van de CAR-UWO gemeente Krimpenerwaard;
b e s l u i t e n :
met ingang van 1 juli 2017 vast te stellen de volgende
Beleidsregels maaltijdvergoeding 2017
Artikel 1
De medewerker komt in aanmerking voor een maaltijd(vergoeding):
- a.
bij het verrichten van werkzaamheden tijdens de avondopenstelling.
- b.
als in het dienstbelang na 18.00 uur naar verwachting 2 uur extra wordt gewerkt of een avondbijeenkomst wordt bijgewoond. Vooraf geeft de leidinggevende toestemming.
Artikel 2
Er bestaat geen recht op een maaltijdvergoeding als de medewerker thuis werkt.
Artikel 3
Uitgangspunt is dat de gemeente een maaltijd regelt voor de medewerker(s). Als dit niet mogelijk is en de medewerker zelf de maaltijd betaalt, worden die kosten vergoed.
Artikel 4
De medewerker gebruikt het "declaratieformulier maaltijdvergoeding" als hij de maaltijd heeft voorgeschoten. Die vergoeding is gelijk aan de werkelijke kosten, maar nooit hoger dan de gerichte vrijstelling voor een avondmaaltijd (€ 21,46 per maaltijd volgens handboek loonheffingen 2016).
Artikel 5 Inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Deze beleidsregel treedt in werking op de eerste dag van de maand na bekendmaking in het gemeenteblad.
-
2. Deze beleidsregel wordt aangehaald als “Beleidsregels maaltijdvergoeding 2017”.
Ondertekening
Formulier declaratie maaltijdvergoeding 2017
Declaratie maaltijdvergoeding 2017 |
|||||||
|
|
|
|
||||
postadres: |
Postbus 51, 2821 AB Stolwijk |
Declaratie over de maand(en): |
t/m |
|
|||
bezoekadres: |
Haven 41, 2871 CK Schoonhoven |
Naam (incl. voorletters): |
|||||
Telefoon: |
657 / 600 / 612 |
Standplaats: |
Schoonhoven |
|
|||
E-mail: |
|
|
|
|
|||
(Invullen en bonnetjes bijvoegen!!!) |
|||||||
Datum |
Plaats |
Reden extra werkzaamheden (zelf invullen)
|
|
Kosten maaltijd |
|||
Totale kosten |
€ |
||||||
Datum: |
|
|
Datum: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Handtekening medewerker: |
|
|
Handtekening leidinggevende: |
|
|
||
Niet invullen; deze ruimte is bestemd voor P&O |
|
|
|
|
|
||
4001 / 00 |
Maaltijden i.v.m. extra werkzaamheden |
€ |
|
||||
|
Paraaf salarisadministratie |
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl