Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR472598
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR472598/1
Regeling vervallen per 01-01-2021
Aanwijzing als heffings- en invorderingsambtenaar algemeen directeur/ gemeentesecretaris
Geldend van 13-11-2017 t/m 31-12-2020 met terugwerkende kracht vanaf 01-11-2017
Intitulé
Aanwijzing als heffings- en invorderingsambtenaar algemeen directeur/ gemeentesecretarisBurgemeester en wethouders van Steenbergen:
In behandeling genomen het verzoek tot het opnieuw aanwijzen van een invorderings- en heffingsambtenaar d.d. 23 oktober 2017
Overwegende dat wegens het vertrek van het hoofd van de afdeling Publiekszaken het gewenst is een nieuwe heffings- en invorderingambtenaar aan te wijzen
Gelet op artikel 2.1. van de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Steenbergen en de Gemeentewet
Besluiten:
- 1.
aan te wijzen als de gemeenteambtenaar als bedoeld in artikel 231, tweede lid , onderdeel b van de Gemeentewet, de volgende gemeenteambtenaar:
Algemeen directeur / gemeentesecretaris
- 2.
dat dit besluit in werking treedt met ingang van 1 november 2017.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl