Regeling vervallen per 01-01-2020

Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Groningen (ARGG)

Geldend van 09-03-2012 t/m 10-11-2016

Intitulé

ARBEIDSVOORWAARDENREGELING GRIFFIE GEMEENTE GRONINGEN

DE RAAD VAN DE GEMEENTE GRONINGEN,

(Gr 12.2956325);

gelezen het voorstel van het presidium van de raad, d.d. 8 februari 2012;

gelet op de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;

gelet op de raadsbesluiten d.d. 22 februari 2012 tot het instellen van een werkgeverscommissie en d.d. 22 februari 2012 tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie;

overwegende dat de raad tot de eerste vaststelling van de arbeidsvoorwaarden besluit en het wijzigen van de regelingen en beleidsregels respectievelijk het vaststellen van nieuwe regelingen en beleidsregels aan de werkgeverscommissie griffie delegeert;

BESLUIT:

onder voorbehoud van instemming van de commissie voor Georganiseerd Overleg, tot vaststelling van de: Arbeidsvoorwaarden griffie gemeente Groningen.

Artikel 1

  • 1. De Arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Groningen, d.d. 6 december 1995, nr. 5o laatstelijk gewijzigd bij collegebesluit d.d. 12 april 2011, nr. 6a. wordt integraal overgenomen en vastgesteld ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.

  • 2. Deze regeling wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Groningen’ of ‘ARGG’.

Artikel 2

  • 1.

    De hierna genoemde regelingen en beleidsregels:

    • ·

      Beleidsregels t.a.v. handelswijze bij klachten van derden over ambtenaren

    • ·

      Circulaire aansprakelijkheid bij diefstal van privé-eigendommen van medewerkers

    • ·

      Circulaire afscheid personeelsleden bij pensionering, ambtshuwelijksjubilea, overlijden

    • ·

      Circulaire gemeentelijke feestdagen

    • ·

      Circulaire overwerk

    • ·

      Concern Verzuimprotocol 2011

    • ·

      Fiets-privé-project gemeente Groningen

    • ·

      Gedragscode gemeente Groningen

    • ·

      Ideeënreglement

    • ·

      Klachtenregeling ongewenste omgangsvormen gemeente Groningen

    • ·

      Nadere regeling Ambstjubileumgratificatie

    • ·

      Nadere voorschriften vergoeding ziektekosten bij arbeidsongeschiktheid in en door de dienst (ter uitvoering van art. 7.7)

    • ·

      Privacyreglement e-mail- en internetgebruik

    • ·

      Regeling klokkenluiders gemeente Groningen 2010

    • ·

      Reglement betreffende de taak, de samenstelling en de werkwijze v.d. promotiecommissie gem. Groningen

    • ·

      Reglement buitengewoon verlof met behoud van bezoldiging t.b.v. vrijwilligerswerk

    • ·

      Reglement feitelijke arbeidsduur en arbeidsverkorting

    • ·

      Reglement flexibele werktijden

    • ·

      Reglement functiewaardering 1999

    • ·

      Reglement inzake functioneringsgesprekken en personeelsbeoordeling

    • ·

      Reglement nadere regels nevenwerkzaamheden

    • ·

      Reglement telefoonkostenvergoeding

    • ·

      Reisregeling 1996

    • ·

      Sociale Leidraad gemeente Groningen

    • ·

      Vakbondscontributieregeling

    • ·

      Verlofreglement

worden integraal overgenomen en vastgesteld ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;

2.De in het eerste lid genoemde regelingen en beleidsregels worden aangehaald onder de in het eerste lid gehanteerde benamingen met als toevoeging: ‘Griffie’.

Artikel 3

Dit besluit treedt in werking daags na zijn bekendmaking.

Artikel 4

Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaarden griffie gemeente Groningen’.

Ondertekening

Aldus besloten in de openbare raadsvergadering van 22 februari 2012.

 

 

De griffier,                                                         De voorzitter,

 

 

 

 

 

drs. A.G.M. (Toon) Dashorst.                               dr. J.P. (Peter) Rehwinkel.