Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Geldend van 10-11-2020 t/m heden

Intitulé

Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Barneveld;

gelet op artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen en afdeling 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluit:

vast te stellen het Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019

Artikel 1 Aanwijzing toezichthouders BRP

De volgende medewerkers worden aangewezen als toezichthouder op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet BRP, de:

  • 1.

    medewerker Publiek II, team KCC/Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 2.

    medewerker beleidsuitvoering III, team KCC/Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 3.

    medewerker gegevens I en II, team KCC/Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 4.

    medewerker Handhaving II, team Publiekszaken, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 5.

    medewerker Handhaving III, team Veiligheid, Vergunningen en toezicht, afdeling Bestuur en Dienstverlening;

  • 6.

    H. van de Kooi, medewerker handhaving C, Omgevingsdienst De Vallei.

Artikel 2 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.

Artikel 3 Citeertitel

Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit toezichthouders BRP 2019.

Ondertekening

Aldus vastgesteld op 1 april 2019,

Burgemeester en wethouders voornoemd,

H.F.B. van Steden

Secretaris

dr. J.W.A. van Dijk,

Burgemeester