Regeling vervallen per 01-01-2020

Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016

Geldend van 02-02-2017 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 24-11-2016

Intitulé

Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016

De raad van de gemeente Bloemendaal;

Gelet op artikel 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en titel III van de Ambtenarenwet;

gelezen het voorstel van het presidium van 28 september 2016

besluit:

Vast te stellen de navolgende Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016.

Artikel 1

De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Bloemendaal, d.d. 25 februari 2014, laatstelijk gewijzigd met LOGA-circulaire d.d. 14 juli 2016, nr. ECWGO/201502099, Lbr. 16/061, Cva/LOGA 16/15 over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de griffiemedewerkers.

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op die van zijn bekendmaking.

Artikel 3

Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016’.

Ondertekening

Aldus besloten in de openbare vergadering van de raad der gemeente Bloemendaal, gehouden op 24 november 2016

, voorzitter
, griffier