Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR330154
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR330154/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren
Geldend van 22-05-2014 t/m 31-12-2019
Intitulé
Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenarenBurgemeester en wethouders van de gemeente Raalte,
overwegende, dat als gevolg van de doorontwikkeling van de organisatie het wenselijk is, dat de Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren wordt aangepast:
gelet op artikel 125 van de Ambtenarenwet;
gelet op artikel 15:1e van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling voor de sector gemeenten
(CAR) en de Uitwerkingsovereenkomst (UWO);
gelet op artikel 160 Gemeentewet;
mede gelet op de instemming van de Ondernemingsraad d.d. 11 maart 2014 (kenmerk 2014-1724);
besluiten
vast te stellen de navolgende regeling en deze op te nemen in de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Raalte:
Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren
Artikel 1. Doelgroep
De regeling is van toepassing op de volgende functies:
- -
gemeentesecretaris;
- -
eenheidmanager.
Artikel 2. Doel en reikwijdte
Deze regeling heeft tot doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de medewerker die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.
Artikel 3. Bekendmaking
Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door publicatie van een actuele opgave van nevenwerkzaamheden op www.raalte.nl.
Artikel 4. Inhoud opgave
De opgave vermeldt:
- a.
de hoofdfunctie van de medewerker;
- b.
de nevenwerkzaamheden en instanties waarbij deze worden verricht;
- c.
de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden;
- d.
de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen;
- e.
of de nevenwerkzaamheden bezoldigd of onbezoldigd zijn.
Artikel 5. Verantwoordelijke
De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de medewerkers die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.
Artikel 6. Onvoorziene gevallen
In gevallen waarin deze regeling niet of niet in redelijkheid voorziet kan het college een bijzondere voorziening treffen.
Artikel 7. Citeertitel en inwerkingtreding
Deze regeling kan worden aangehaald als Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren en treedt in werking op de dag volgend op die waarop de bekendmaking heeft plaatsgevonden onder gelijktijdige intrekking van de Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Raalte.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 10 december 2013.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl