Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611858
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR611858/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren griffie Raalte
Geldend van 01-08-2018 t/m 31-12-2019
Intitulé
Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren griffie RaalteDe raad van de Gemeente Raalte;
Gelezen het voorstel van de agendacommissie met zaaknummer 11290-2018
Gelet op de Gemeentewet;
Besluit:
Vast te stellen de Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren griffie Raalte
Artikel 1 Doelgroep
De regeling is van toepassing op de functie van griffier.
Artikel 2 Doel en reikwijdte
Deze regeling heeft tot doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de medewerker die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.
Artikel 3 Bekendmaking
Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door publicatie van een actuele opgave van nevenwerkzaamheden op www.raalte.nl.
Artikel 4 Inhoud opgave
De opgave vermeldt:
- a.
de hoofdfunctie van de medewerker;
- b.
de nevenwerkzaamheden en instanties waarbij deze worden verricht;
- c.
de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden;
- d.
de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen;
- e.
of de nevenwerkzaamheden bezoldigd of onbezoldigd zijn.
Artikel 5 Verantwoordelijke
De gemeenteraad is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de medewerkers die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.
Artikel 6 Onvoorziene gevallen
In gevallen waarin deze regeling niet of niet in redelijkheid voorziet kan de gemeenteraad een bijzondere voorziening treffen.
Ondertekening
Deze regeling treedt in werking op de dag volgend op die waarop de bekendmaking heeft plaats gevonden.
Deze regeling kan worden aangehaald als de regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren griffie Raalte.
Aldus besloten door de raad in zijn openbare vergadering van 12 juli 2018.
Griffier,
Jan Bouke Zijlstra
Voorzitter,
Martijn Dadema
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl