Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622309
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622309/1
Besluit van het dagelijks bestuur van de gemeenschappelijke regeling Regionale Dienst Openbare Gezondheidszorg houdende regels omtrent vakantie-uren
Geldend van 23-03-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van het dagelijks bestuur van de gemeenschappelijke regeling Regionale Dienst Openbare Gezondheidszorg houdende regels omtrent vakantie-urenHet dagelijks bestuur van de Regionale Dienst Openbare Gezondheidszorg (RDOG HM),
Overwegende dat:
- •
Bij besluit van 10 maart 2016 het dagelijks bestuur van de RDOG HM de sector-cao Ambulancezorg 1 januari 2015 – 31 december 2018 als rechtspositionele regeling ambulancezorgpersoneel RDOG HM heeft vastgesteld;
- •
Bij besluit van 12 januari 2017 het dagelijks bestuur van de RDOG HM de IKB regeling heeft vastgesteld en de huidige cafetariaregeling van de RDOG HM heeft ingetrokken uitgezonderd medewerkers die onder de sector-cao Ambulancezorg vallen;
- •
Er discrepantie bestaat tussen de sector-cao Ambulancezorg en de cafetariaregeling met betrekking tot het te hanteren ‘uurloontarief’ voor de koop en verkoop van vakantie-uren en het moment waarop de aanvraag voor de koop en verkoop van vakantie-uren kan worden ingediend;
- •
Het wenselijk is voor medewerkers van de RAV HM om het uurloontarief voor de koop en verkoop van vakantie-uren en het moment waarop de aanvraag voor de koop en verkoop van vakantie-uren kan worden ingediend te hanteren zoals is opgenomen in de sector-cao Ambulancezorg.
Gelet op:
De verkregen instemming van de commissie voor georganiseerd overleg d.d. 11 april 2018.
BESLUIT:
Met ingang van de datum van uitgifte in het publicatieblad waarin zij wordt geplaatst
tot het volgende:
Voor de koop en verkoop van vakantie-uren door RAV HM medewerkers wordt gehanteerd het uurloontarief en het moment waarop de aanvraag kan worden ingediend zoals is opgenomen in de sector-cao Ambulancezorg.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 14 juni 2018.
Het dagelijks bestuur van de Regionale Dienst Openbare Gezondheidszorg Hollands Midden,
De secretaris,
J.M.M. de Gouw
De voorzitter,
M. Damen
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl