Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR644411
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR644411/1
Regeling vervallen per 12-03-2021
Besluit van de directeur van het openbaar lichaam Uitvoeringsorganisatie Laborijn houdende regels omtrent verlening van mandaat, volmacht en machtiging aan de medewerkers (Besluit ondermandaat directeur Laborijn 2019)
Geldend van 03-10-2020 t/m 11-03-2021
Intitulé
Besluit van de directeur van het openbaar lichaam Uitvoeringsorganisatie Laborijn houdende regels omtrent verlening van mandaat, volmacht en machtiging aan de medewerkers (Besluit ondermandaat directeur Laborijn 2019)De directeur van de Laborijn
Gelet op
afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;
de gemeenschappelijke regeling Uitvoeringsorganisatie Laborijn
het Besluit mandaat directeur Laborijn 2019;
Besluit
vast te stellen:
Ondermandaat directeur Laborijn 2019
Artikel 1: Begripsbepalingen
Artikel 1 van de gemeenschappelijke regeling uitvoeringsorganisatie Laborijn is op dit besluit van overeenkomstige toepassing. In dit besluit wordt daarnaast verstaan onder:
|
directeur: |
de directeur van Laborijn, bedoeld in artikel 37, van de regeling. |
Artikel 2: Ondermandaat
-
1. Aan de medewerkers van Laborijn, genoemd in bijlage 1, worden de bevoegdheden als opgenomen in de bijlage in ondermandaat opgedragen, met eventueel daarbij aangegeven instructies en beperkingen.
-
2. De medewerkers, bedoeld in het eerste lid, kunnen de hen verleende bevoegdheden niet verder in ondermandaat verlenen.
-
3. Het ondermandaat voor de afdeling Inkomen & maatschappelijke participatie voor het nemen van besluiten is tijdelijk (tot 1 november 2019) voorbehouden aan de afdelingsmanager Inkomen & maatschappelijke participatie. Bij afwezigheid van de afdelingsmanager aan de teammanager Inkomen en de teammanager Backoffice.
Artikel 3: Overeenkomstige toepassing
De artikelen 4 tot en met 8 van het Mandaat directeur Laborijn 2018 zijn van overeenkomstige toepassing, met dien verstande dat de informatieplichten en overige plichten als vermeld in artikel 7, ook gelden ten aanzien van de directeur.
Artikel 4: Slotbepalingen
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag nadat het is bekendgemaakt.
-
2. Het besluit ‘Ondermandaat directeur Laborijn 2017’ wordt ingetrokken.
-
3. Dit besluit wordt aangehaald als: Ondermandaat directeur Laborijn 2019.
Ondertekening
Aldus besloten door de directeur van Laborijn op 10 oktober 2019.
J-H. Janssen,
waarnemend algemeen directeur
Bijlage 1: Register ondermandaat Laborijn behorende bij Besluit ondermandaat directeur Laborijn 2019
Algemeen
Omschrijving bevoegdheid |
Ondermandaat verleend aan |
Specifieke bepalingen |
Ontzegging van toegang tot de locaties. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager Teammanagers Projectleider werkacademie Receptie en/of interventieteamlid |
De teammanagers zijn de eerst aangewezene om iemand de toegang tot de locatie te ontzeggen. In geval deze niet aanwezig is dan wordt de ontzegging gegeven door de aanwezige afdelingsmanager. Indien geen teammanagers en afdelingsmanagers aanwezig zijn dan wordt de ontzegging gegeven door de directeur bedrijfsvoering. Het gaat hier om gedragingen als bedoeld in het agressieprotocol. |
Het verstrekken van schriftelijke informatie aan klanten en instellingen. |
Alle medewerkers |
Voor zover passend binnen de functieomschrijving. |
Het ondertekenen van brieven. |
Alle medewerkers |
Alleen als dit past binnen de functie en hier geen financiële en juridische consequenties aan verbonden zijn |
Besluiten nemen t.a.v. SW, en WIW personeels- aangelegenheden. |
Afdelingsmanager Ontwikkelen naar werk Afdelingsmanager Werkgeversdienst- verlening & detachering Teammanager uitvoering detachering Teammanager Werkleercentra Projectleider werkacademie |
De uitwerking van het besluit wordt uitgevoerd door de medewerker P&O administratie. De uitwerking van het besluit wordt uitgevoerd door de medewerker P&O administratie. Deze uitwerking leidt tot een brief waarbij de HRM-adviseur of personeelsconsulent tekenbevoegd is voor deze brieven. Dit ondermandaat geldt niet voor jubileumuitkeringen. |
Opdracht tot het waarnemen van een andere functie + eventuele toekenning van een waarnemingstoelage. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager |
De directeur bedrijfsvoering m.b.t. de afdeling bedrijfsvoering De afdelingsmanagers m.b.t. de afdeling waaraan zij leiding geven conform het HRM beleid. |
Aantrekken van uitzendkrachten. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager |
De directeur bedrijfsvoering m.b.t. de afdeling bedrijfsvoering De afdelingsmanagers m.b.t. de afdeling waaraan zij leiding geven binnen de gesloten raamovereenkomsten en binnen de gestelde begroting en afspraken. |
Toekenning ouderschapsverlof en zwangerschapsverlof aan medewerkers. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager Jobcoach Werkbegeleider |
De directeur bedrijfsvoering m.b.t. de afdeling bedrijfsvoering De afdelingsmanagers m.b.t. de afdeling waaraan zij leiding geven. De jobcoach en werkbegeleider met betrekking tot de SW en WIW medewerkers. |
Toekennen van buitengewoon verlof. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager Jobcoach Werkbegeleider |
De directeur bedrijfsvoering m.b.t. de afdeling bedrijfsvoering De afdelingsmanagers m.b.t. de afdeling waaraan zij leiding geven. De jobcoach en werkbegeleider met betrekking tot de SW en WIW medewerkers. |
Toekennen van verlof. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanagers Teammanagers Projectleider werkacademie Jobcoach Werkbegeleider |
De jobcoach en werkbegeleider met betrekking tot de SW en WIW medewerkers. |
Vaststellen werkroosters. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanagers Teammanagers Projectleider werkacademie Jobcoach Werkbegeleider |
De jobcoach en werkbegeleider met betrekking tot de SW en WIW medewerkers. |
Verzoeken tot het verrichten van overwerk. |
Directeur bedrijfsvoering. Afdelingsmanager Jobcoach Werkbegeleider |
De directeur bedrijfsvoering m.b.t. de afdeling bedrijfsvoering. De afdelingsmanagers m.b.t. de afdeling waaraan zij leiding geven. De jobcoach en werkbegeleider met betrekking tot de SW en WIW medewerkers. |
Toestemming verlenen aan personeel tot het bekleden van nevenbetrekkingen of tot het verrichten van nevenwerkzaamheden. |
Directeur bedrijfsvoering |
|
Voert functionerings- en beoordelingsgesprekken. |
Directeur bedrijfsvoering. Afdelingsmanagers. Teammanagers. Projectleider werkacademie Jobcoach Werkbegeleider |
De directeur bedrijfsvoering m.b.t. de afdeling bedrijfsvoering. De afdelingsmanagers m.b.t. de afdeling waaraan zij leiding geven. Teammanagers en projectleider werkacademie m.b.t. het team waaraan zij leiding geven. De jobcoach m.b.t. de gedetacheerde SW medewerkers. De werkbegeleider m.b.t. de SW medewerkers intern. |
Vaststellen van beoordelingen van personeelsleden. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanagers Teammanager uitvoering detachering Teammanager Werkleercentra Projectleider werkacademie |
De beoordeling wordt schriftelijk vastgesteld op het beoordelingsformulier door de leidinggevende van degene die het beoordelingsgesprek voert. De vaststelling van beoordelingsgesprekken van SW medewerkers geschiedt door de teammanager uitvoering detachering of de teammanager Werkleercentra of projectleider werkacademie |
Doorvoeren van wijzigingen in de salarisadministratie. |
Salarisadministrateur Medewerker salarisadministratie |
De salarisadministrateur en de medewerker salarisadministratie mogen een wijziging doorvoeren in de salarisadministratie na een schriftelijke opdracht van de HRM-adviseur of personeelsconsulent De medewerker P&O administratie kan het wijzigingsformulier voorbereiden. |
Toekenning studiefaciliteiten. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager Teammanager Projectleider werkacademie |
Toekenning van de studiefaciliteiten geschiedt met inachtneming van de studieregeling. |
Het voeren van verweer en het indienen van verweerschriften bij bezwaar- en beroeps procedures inzake personele aangelegenheden. |
Directeur bedrijfsvoering Juridisch beleidsadviseur Teammanager HRM |
|
Het verlenen van subsidie in het kader van de uitvoering van de Regeling subsidieverlening personeelsvereniging. |
Directeur bedrijfsvoering |
|
Accorderen van kostendeclaraties. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanagers Teammanagers Projectleider werkacademie Jobcoaches Werkbegeleider |
Hierbij dient rekening gehouden te worden met de van toepassing zijnde arbeidsvoorwaardelijke regelingen. De jobcoaches en werkbegeleider mogen alleen kostendeclaraties goedkeuren voor SW medewerkers. |
Het nemen van besluiten op verzoeken om informatie o.g.v. de Wet openbaarheid van bestuur. |
Directeur bedrijfsvoering |
Op basis van advies van de juridisch beleidsadviseur. |
Het bepalen van de rechten die een medewerker heeft in de systemen (o.a. Suite4Werk en Inkomen, TSS, Key2financiën etc.). |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanagers Teammanagers Projectleider werkacademie |
Het verlenen en muteren van rechten in de systemen wordt gedaan binnen de opgestelde MAVIM procesbeschrijvingen en dient zo beperkt mogelijk te zijn met inachtneming van de privacyregels. Indien wordt afgeweken van de autorisatiematrix dient advies ingewonnen te worden bij de adviseur informatisering (CISO). |
Het beslissen tot het aanmaken van een map op de netwerkschijf. |
Directeur bedrijfsvoering Teammanager FFI Adviseur informatisering |
|
Ondertekenen van bruikleenovereenkomsten in het kader van in bruikleen gegeven verstrekkingen zoals
|
Teammanager FFI Medewerker facilitair, huisvesting & inkoop |
|
Het bestellen van ICT- en communicatiemiddelen bij de Gemeente Doetinchem. |
Directeur bedrijfsvoering Adviseur informatisering Medewerker facilitair, huisvesting & inkoop |
De uitgifte van communicatiemiddelen gebeurt conform de autorisatiematrix. Afwijking hiervan kan, en dient gemeld te worden bij de medewerker facilitair, huisvesting & inkoop. |
Melding maken van een datalek bij de Autoriteit persoonsgegevens. |
Functionaris gegevensbescherming |
Met inachtneming van de procedure meldplicht datalekken |
Het aanmaken van een (gezamenlijk) e-mailadres. |
Directeur bedrijfsvoering Adviseur informatisering |
|
Het verstrekken van voorschotten SW medewerkers. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager Ontwikkelen naar Werk Afdelingsmanager Werkgeversdienstver-lening & Detachering |
Binnen de gestelde richtlijnen. |
Het aangaan van overeenkomsten/ accepteren van offertes binnen de al bestaande raamovereenkomsten en begrotingsruimte. |
Afdelingsmanager |
Binnen de gestelde begroting. |
Het afhandelen van klachten als bedoeld in hoofdstuk 9 Awb. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager Teammanagers Projectleider werkacademie |
Met inachtneming van de klachtenregeling. |
Het doen van justitiële aangiften bij overtreding van en bij vermeende fraude met uitkeringsgelden ingevolge Participatiewet, IOAZ, IOAW, en andere regelingen. |
Afdelingsmanagers Teammanagers Projectleider werkacademie |
|
Het doen van justitiële aangiften bij gevallen dat strafbare feiten gepleegd binnen de werkruimtes van Laborijn. |
De medewerker die het betreft of Laborijn doet aangifte. |
|
Het nemen van een besluit tot het doen van aangifte, respectievelijk het feitelijk doen van aangifte terzake van agressie tegen personen en goederen van Laborijn. |
De medewerker die het betreft Directeur bedrijfsvoering |
Binnen de regels van het agressieprotocol. De directeur bedrijfsvoering indien het goederen van Laborijn betreft. |
Het nemen van besluiten op verzoeken van betrokkenen om gebruik te maken van hun AVG-privacyrechten (inzage, vergetelheid, correctie, dataportabiliteit, rectificatie en aanvulling, beperking van de verwerking, geautomatiseerde besluitvorming en profilering en het maken van bezwaar tegen de gegevensverwerking. |
Functionaris gegevensbescherming |
|
Afdeling Werkgeversdienstverlening & Detachering
Omschrijving bevoegdheid |
Ondermandaat verleend aan |
Specifieke bepalingen |
Het afsluiten van detacheringsovereenkomsten (Laborijn en Vakwerk.nu B.V.) tot een bedrag van € 100.000. |
Afdelingsmanager werkgeversdienstverlening & detachering |
Bij detacheringsovereenkomsten boven de € 100.000 blijft de bevoegdheid bij de algemeen directeur. |
Het besluiten tot het verstrekken van een kortdurende - forfaitaire -of langdurende loonkostensubsidie en/of begeleiding van Laborijn. |
Afdelingsmanager werkgeversdienstverlening & detachering Teammanager uitvoering detachering |
De inzet van begeleiding kan enkel binnen de beschikbare formatie jobcoaching. |
Het afsluiten van verkoopcontracten intern werk tot € 10.000. |
Accountmanager |
De verkoopcontracten dienen te worden vastgelegd in een contractenregister. Het contractenregister wordt bijgehouden door de medewerker bedrijfsbureau en administratie. |
Het besluiten tot het al dan niet voldoen aan de taaleis, het besluiten tot het (tijdelijk) ontheffen voor het voldoen aan de taaleis, het besluiten tot het inzetten van de taaltoets en het vaststellen en evalueren van het taaltraject op grond van de taaleis, zoals opgenomen in de Participatiewet |
Screener Toetser |
|
Het besluiten tot het terughalen van medewerkers bij een detachering / de hele detachering stoppen. |
Afdelingsmanager werkgeversdienstverlening & detachering Teammanager uitvoering detachering |
|
Het vaststellen en uitvoeren van een loonwaarde meting. |
Een gecertificeerde Jobcoach |
Onder gecertificeerd wordt verstaan: een jobcoach die de opleiding tot loonwaarde meter succesvol heeft afgerond en bijgehouden. |
Het treffen van betalingsregelingen met opdrachtgevers. |
Afdelingsmanager werkgeversdienstverlening & detachering |
|
Het besluit tot het verstrekken van een lening danwel het omzetten van de debiteurenpositie in een verstrekte lening. |
Directeur bedrijfsvoering |
Rekening houdend met de regels in het treasurystatuut Er dient altijd overlegd te worden met de algemeen directeur. Tevens dient het DB te worden geïnformeerd. |
Het vaststellen van een afwijkende verkooptariefstelling Vakwerk.nu B.V. |
Afdelingsmanager werkgeversdienstverlening & detachering |
Voor de tariefberekening wordt altijd het tariefberekeningsmodel gebruikt en gearchiveerd. De medewerker bedrijfsbureau en administratie beheert de ondertekende tariefberekeningsmodellen. |
Vaststellen van een plan van aanpak t.b.v. de uitstroom uitkeringsgerechtigden Participatiewet, IOAW/IOAZ, Bbz, Wet inburgering, Wet Kinderopvang, Wet taaleis en niet uitkeringsgerechtigden. |
Screener Toetser |
|
Het inzetten van re-integratie instrumenten/activiteiten voor klanten. |
Screener |
Passend binnen de begroting. |
Het verstrekken van werkschoenen t.b.v. (re-integratie) werkzaamheden (SW, Participatiewet, IOAW/IOAZ, Bbz). |
Jobcoach |
|
Afdeling Ontwikkelen naar Werk
Omschrijving bevoegdheid |
Ondermandaat verleend aan |
Specifieke bepalingen |
Vaststellen van een plan van aanpak t.b.v. de uitstroom uitkeringsgerechtigden Participatiewet, IOAW/IOAZ, Bbz, Wet inburgering, Wet Kinderopvang, en niet uitkeringsgerechtigden Participatiewet. |
Re-integratieconsulent Toetser |
|
Het vaststellen en uitvoeren van een loonwaarde meting. |
Re-integratieconsulent |
Enkel de re-integratieconsulent die de opleiding tot loonwaarde meter succesvol heeft afgerond en bijgehouden. |
Het inzetten van interne re-integratie instrumenten/activiteiten voor klanten. |
Re-integratieconsulent |
Passend binnen de begroting. |
Het besluiten tot het al dan niet voldoen aan de taaleis, het besluiten tot het (tijdelijk) ontheffen voor het voldoen aan de taaleis, het besluiten tot het inzetten van de taaltoets en het vaststellen en evalueren van het taaltraject op grond van de taaleis, zoals opgenomen in de Participatiewet |
Re-integratieconsulent Toetser |
|
De inkoop van re-integratietrajecten / beslissen over de inzet van externe re-integratie instrumenten/activiteiten voor klanten. |
Afdelingsmanager Ontwikkelen naar Werk Teammanager re-integratie Projectleider werkacademie Re-integratieconsulent |
Binnen de bestaande raamcontracten en de gestelde begroting. De re-integratieconsulent tot een bedrag van maximaal € 2.000 per klant en blijvend binnen de begroting. Advies en uitvoering bij medewerker inkoop. |
Het afsluiten van verkoopcontracten intern werk tussen de € 10.000 en € 100.000. |
Afdelingsmanager Ontwikkelen naar Werk |
De verkoopcontracten dienen te worden vastgelegd in een contractenregister. Het contractenregister wordt bijgehouden de medewerker bedrijfsbureau en administratie. |
Het besluiten/beschikken tot het verlenen van een (gedeeltelijk) tijdelijke ontheffing van de arbeidsverplichting. |
Re-integratieconsulent Toetser |
|
Het verstrekken van werkschoenen t.b.v. (re-integratie) werkzaamheden (SW, Participatiewet, IOAW/IOAZ, Bbz). |
Re-integratieconsulent |
|
Afdeling Inkomen & Maatschappelijke Participatie
Omschrijving bevoegdheid |
Ondermandaat verleend aan |
Specifieke bepalingen |
Besluiten tot verstrekken, wijzigen, opschorten, afwijzen, buiten behandeling stellen conform Awb en beëindigen van uitkeringen/toeslagen en het verstrekken van leningen en borgstellingen in het kader van de Participatiewet IOAW, IOAZ, Bbz |
Afdelingsmanager Inkomen & Maatschappelijke Participatie Teammanager Inkomen Teammanager backoffice Gecertificeerde consulent inkomen - maatschappelijke participatie Toetser De medewerker uitkeringsadministratie B alleen in het kader van het beëindigen van uitkeringen en besluiten op individuele inkomenstoeslag |
Beperking: mandaat wordt verstrekt voor specifieke takenpakketten; medewerkers, die gecertificeerd dienen te zijn, zijn alleen voor dat takenpakket gemandateerd. Beperking: het toekennen van leningen Bbz boven een bedrag van € 10.000 is voorbehouden aan Afdelingsmanager Inkomen danwel de teammanager Inkomen of teammanager backoffice. Een haalbaarheidsonderzoek is verplicht indien de lening verstrekt wordt. |
Het nemen van besluiten met betrekking tot terugvorderingen en het vaststellen en wijzigen van de hoogte van betalingsverplichtingen bij terugvorderingen in het kader van de Participatiewet, IOAW, IOAZ, het Bbz |
Medewerker terugvordering en verhaal Gecertificeerde consulent inkomen - maatschappelijke participatie Teammanager Inkomen Teammanager backoffice Toetser Medewerker bezwaar en beroep |
De medewerker bezwaar en beroep alleen in het geval van bezwaar en beroepszaken |
Het nemen van besluiten met betrekking tot het buiteninvordering stellen en kwijtschelden van cliëntvorderingen. |
Afdelingsmanager Inkomen & Maatschappelijke Participatie Teammanager Inkomen Teammanager backoffice |
De teammanager heeft een ondermandaat tot bedragen < € 10.000. |
Vaststellen van een plan van aanpak t.b.v. de uitstroom uitkeringsgerechtigden Participatiewet, IOAW/IOAZ, Bbz, Wet inburgering en niet uitkeringsgerechtigden. |
Afdelingsmanager Inkomen & Maatschappelijke Participatie Teammanager Inkomen Teammanager backoffice (Gecertificeerde) consulent inkomen - maatschappelijke participatie Toetser |
|
Het besluiten tot het al dan niet voldoen aan de taaleis, het besluiten tot het inzetten van de taaltoets, en het vaststellen en evalueren van het taaltraject op grond van de Wet taaleis en het besluit tot het verlagen van de uitkering bij het niet voldoende aan de inspanningsverplichting voor de taaleis. |
(Gecertificeerde) consulent inkomen - maatschappelijke participatie Toetser |
|
Het besluiten tot het (tijdelijk) ontheffen van de Wet taaleis. |
(Gecertificeerde) consulent inkomen - maatschappelijke participatie Toetser |
|
Het nemen van besluiten tot het instellen van verhaal van bijstand in- en buiten rechte. |
Medewerker terugvordering en verhaal Toetser Teammanager Inkomen Teammanager backoffice |
|
Het besluiten/beschikken tot het verlenen van een (gedeeltelijk) tijdelijke ontheffing van de arbeidsverplichting. |
Gecertificeerde consulent inkomen - maatschappelijke participatie Toetser |
|
Het uitvaardigen van dwangbevelen. |
Medewerker terugvordering en verhaal Medewerker debiteurenbeheer Teammanager Inkomen Teammanager backoffice |
|
De vertegenwoordiging van Laborijn in- en buiten rechte bij verhaals- en terugvorderings-zaken ingevolge de Participatiewet, Bbz 2004, IOAW, IOAZ, de Wet kinderopvang, Wet inburgering, en de Wet taaleis. |
Medewerker terugvordering en verhaal Teammanager Inkomen Teammanager backoffice Toetser |
Het gaat hier om een vertegenwoordigingsbevoegdheid in de meest ruime zin van het woord. |
Het vertegenwoordigen van Laborijn bij het passeren van notariële akten tot vestiging van (krediet)hypotheken en pandrecht ingevolge de Participatiewet en het Bbz, alsmede het afgeven van een vervallen verklaring. |
Afdelingsmanager Inkomen & Maatschappelijke participatie Teammanager Inkomen Teammanager backoffice |
Alvorens de ondertekening plaatsvindt zal de concept (krediet) hypotheek en pandakte voorgelegd worden ter beoordeling aan een toetser en ter goedkeuring aan de afdelingsmanager Inkomen & Maatschappelijke Participatie. |
Besluiten tot het instellen van een bijzonder onderzoek in het geval van vermeende fraude (benadelingsbedrag > € 50.000). |
Afdelingsmanager Inkomen & maatschappelijke participatie Teammanager Inkomen Teammanager back office |
Enkel de afdelingsmanager kan besluiten tot inzet van de sociale recherche. |
Het nemen van besluiten tot het opleggen, afzien en matigen van boeten en maatregelen ingevolge de Participatiewet, IOAW, IOAZ, Wet inburgering, Bbz. |
(Gecertificeerde) consulent inkomen – maatschappelijke participatie Toetser Teammanager Inkomen Teammanager backoffice |
Mits niet betrokken bij de opmaak rapport of procesverbaal |
Besluiten tot inning bij derden over te gaan (derdenbeslag). |
Teammanager back office Teammanager Inkomen Medewerker verhaal en terugvordering |
|
Het accorderen van de betaallijsten die ten grondslag liggen aan de betaalbatch van de (maandelijkse) uitkeringsrun. |
Teammanager back office Teammanager inkomen Afdelingsmanager Inkomen & maatschappelijke participatie |
Het schriftelijk accorderen gebeurt in eerste instantie door de teammanager back office. Indien deze niet aanwezig is door de teammanager inkomen. Indien beide niet aanwezig zijn door de afdelingsmanager Inkomen & Maatschappelijke participatie. |
Vertegenwoordiging van het bevoegd bestuursorgaan bij bezwaarschriftenprocedure, voorlopige voorzieningen, (hoger) beroepsprocedures ter zake van Participatiewet, IOAW, IOAZ, Bbz, Wet inburgering en Algemene wet bestuursrecht |
Medewerker Bezwaar en beroep Teammanager Inkomen Teammanager backoffice Juridisch beleidsadviseur |
Het gaat hier om een vertegenwoordigingsbevoegdheid in de meest ruime zin van het woord. De juridisch beleidsadviseur indien de medewerker bezwaar en beroep afwezig is. |
Het verstrekken en intrekken van een certificaat aan de consulent inkomen - maatschappelijke participatie. |
Afdelingsmanager Inkomen en maatschappelijke participatie |
|
Afdeling Bedrijfsvoering
Omschrijving bevoegdheid |
Ondermandaatverleend aan |
Specifieke bepalingen |
Afsluiten van raamcontracten. |
Directeur bedrijfsvoering |
|
Afsluiten inkoopcontracten. |
Directeur bedrijfsvoering Medewerker facilitair, huisvesting & inkoop |
Voor zover vallend binnen de begroting. |
Afsluiten van inkoopcontracten t.b.v. opleidingen medewerkers. |
Directeur bedrijfsvoering Afdelingsmanager Ontwikkelen naar Werk |
Advies bij medewerker inkoop en/of medewerker opleidingen Voor zover vallend binnen de begroting. De afdelingsmanager Ontwikkelen naar Werk voor zover het de medewerkers WSW betreft. |
Het accorderen van in te sturen rapportages t.b.v. externe partijen (beeld van de uitvoering, CBS, Cedris, IV3 etc.). |
Directeur bedrijfsvoering Concerncontroller |
|
Autorisatie verlenen aan medewerkers voor het klaarzetten en ondertekenen van betalingsopdrachten bij de diverse banken |
Directeur bedrijfsvoering |
|
Het doorvoeren van wijzigingen in het bankpakket (o.a. het aanmaken en verwijderen van bankrekeningen). |
Directeur bedrijfsvoering |
|
Het accorderen van aangifte omzetbelasting en loonbelasting. |
Directeur bedrijfsvoering Teammanager FFI Financieel adviseur (administrateur) Salarisadministrateur (lonen) Applicatiebeheerder (uitkeringen) Financieel medewerker (omzetbelasting) |
|
Communicatie met de pers. |
Communicatieadviseur Communicatiemedewerker |
Voor zover dit geen politiek gevoelige informatie betreft. |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl